Levering i Norge er gratis, inkl. toll og importgebyr til Norge. Vi vil levere din ordre med Bring. Du kan få pakken levert til en av Brings mange utleveringssteder.
Så snart vi har sendt din ordre, vil du motta en bekreftelse på forsendelsen på e-post. Her vil du finne en lenke hvor du kan følge din ordre.
Vi leverer normalt pakken din innen 2-5 arbeitsdager. Ved ferier eller levering i forbindelse med salg, kan det ta noen flere dager.
Ønsker du å endre bestillingen din, skal du kontakte kundeservice så snart som mulig, så vil vi prøve å imøtekomme ønskene dine. Hvis dette ikke er mulig, må vi i stedet be deg om å legge inn en ny bestilling.
Ønsker du å annullere en bestilling, skal du kontakte kundeservice så snart som mulig, slik at vi rekker å stoppe forsendelsen. Hvis dette ikke kan imøtekommes, må vi i stedet be deg om å foreta en retur.
Når bestillingen din har forlatt lageret vårt, vil du motta en e-post med et sporingsnummer. Når pakken er klar til henting i den valgte Bring pakkebutikken, vil du motta en beskjed om dette på e-post og evt. SMS, hvis dette er angitt ved bestilling.
Du kan spore forsendelsen din her.
Du har 30 dager fra mottatt vare til retur av ubrukte varer. Returnering koster 150 kr. og vil bli trukket fra refusjonen din.
1. Fyll ut returskjemaet og legg det i pakken sammen med returvaren. Send gjerne varen tilbake i den originale emballasjen, så skåner vi miljøet.
2. Lukk pakken og fest den vedlagte returetiketten på utsiden av pakken. Sørg for å dekke til eller stryke over andre etiketter.
3. Lever pakken hos din nærmeste Posten-pakkeshop.
Vennligst behold kvitteringen for forsendelsen som bevis på at pakken ble sendt.
Ønsker du å bytte en vare til en annen størrelse, ber vi deg om å bestille varen på nytt i ønsket størrelse og sende den andre varen tilbake på vanlig måte.
Så snart vi har mottatt de returnerte varene og de har gjennomgått en kvalitetskontroll vil vi kreditere din konto/kredittkort. Det kan ta opptil 30 dager. Vi kan kun kreditere det kortet som ble brukt til å kjøpe varene. På den måten kan vi være med å begrense stjålne kredittkort.
Hvis du oppdager feil eller mangler på en vare, ber vi deg kontakte oss så snart som mulig og beskrive reklamasjonen. Du kan enten kontakte oss via e-post til office@nu-denmark.com eller på telefon (+45) 87 12 23 00, så vil du motta videre instruksjoner.
Kortbetaling:
Du kan betale med Visa, Visa Electron og Mastercard/Eurocard. Kredittkortet ditt vil ikke bli belastet før varene er sendt. Alle korttransaksjoner gjennomføres av Quickpay.
PAYPAL:
Vi trækker pengene dine med det samme betalingen er registrert hos oss. Det pleier å ta et par minutter.
Faktura/konto med KLARNA:
I samarbeid med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sweden, tilbyr vi to ulike betalingsmetoder. Betalingen går alltid direkte til Klarna.
Klarna Faktura: der du betaler helebeløpet på én gang. Forfallsdato er 30 dager fra tidspunktet varene er sendt ut.
Klarna Konto: der du velger å dele opp fakturaen i månedlige avdrag.
Her finner du mer informasjon om Klarna, og kan lese brukervilkårene deres. Bruken av slike opplysninger reguleres i samsvar med gjeldende personvernlovgivning og Klarnas personvernerklæring.
Alle priser er inkludert toll og importavgifter i Norge. Prisene oppdateres regelmessig. Vi tar forbehold om skrivefeil, endringer i priser, forsvunne og forsinkede leveringer og utsolgte varer.
Hvis du ikke har mottatt en ordre- eller leveringsbekreftelse, kan det være at den har havnet i spamfilteret eller blant uønskede e-poster. Hvis du har brukt betaling med Klarna, ber vi deg sjekke om dine opplysninger her er korrekte og deretter kontakte vår kundeservice. Da vil vi korrigere din e-postadresse umiddelbart.
Klarna sender fakturaen på e-post. Hvis du ikke finner fakturaen blant dine e-poster, kan du alltid selv hente din faktura fra din konto hos Klarna.
Ditt kjøp kan ikke bli godkjent til betaling med faktura hos Klarna fordi:
1. Du er under 18 år
2. Den tastede adressen er feil. Ved betaling med faktura må du anvende din folkeregisteradresse.
3. Du har overskredet det maksimale fakturabeløpet. Dette kan variere, og hvis du vil vite mer om ditt maksimale beløp, kan du kontakte Klarna på 69 91 88 81.
4. Klarna ikke godkjenner din kreditt.
Hvis du har spørsmål til Klarna, kan du enkelt kontakte dem på chat i deres app eller hjemmeside. Du kan også alltid ringe til Klarnas kundeservice på 21 01 89 91. Se mer om Klarna kundeservice her.
Vi har laget en størrelsesguide til deg, slik at du enkelt kan finne riktig størrelse. Du finner størrelsesguiden vår her. Skulle du være i tvil, er du også velkommen til å kontakte kundeservice.
Du bestiller et gavekort ved å velge ønsket beløp og legge det i handlekurven din. Etter betaling vil du motta gavekortet per e-post til den e-postadressen du har oppgitt, så snart vi har behandlet bestillingen din.
Gavekortet er gyldig i to år fra utstedelsesdato.
I e-posten som inneholder gavekortet, kan du også sjekke saldoen din. Derfor oppfordrer vi deg til å lagre denne e-posten.
På den originale e-posten med gavekortet kan du også sjekke saldoen. Hvis du ikke finner den originale e-posten, er du velkommen til å kontakte kundeservice, så sjekker vi saldoen for deg.
NÜ A/S
Neptunvej 18
8960 Randers SØ
Danmark
Tlf.: (+45) 87 12 23 00
E-mail: office@nu-denmark.com
Mandag til torsdag kl. 08:00-16:00.
Fredag kl. 08:00-14:00.
Stengt i helger og på helligdager.
Abonner på NÜ Feelings og bli den første som får beskjed om nyheter, arrangementer og stylingtips.
*Ved å melde deg på nyhetsbrevet vårt aksepterer du vår personvernerklæring og samtykker til at vi sender deg markedsføring innenfor vårt produktsortiment via e-post. Du kan når som helst endre dine preferanser eller trekke tilbake ditt samtykke.